tersedar dari tdo

Feb 10, 2010 12:42 AM by Jiwakacau
dlm kul 12am gua tersedar dari tdo...d sbbkan oleh bunyi tuttt..terus gua terpandang screen lektop gua..wahh..tgk2 ada seseorang pm..,tgh2 duk pm ngan dia..perut gua rasa lapar la plak..tapi tadi gua dah kirim dkat member gua nasik lemak..tapi dia sms ckp dia dtg sini lambat skit,mungkin syok sgt duk detim kot hehehehehe..adoiii tension tul..perut dah lapar ni..
last2 skali gua call anak tokey kedai mkn kat dpn kedai gua tu..hahh.."puwel wess..acu mu wak nasik goreng supo smlm sor..pastu bukus air sirap deh...nasik tu wak pedas skit..mu mari atar lah keda aku ni..aku xcekat nok tubik ni.."
lepas mkn niat gua nak sambung la tdo balik..tapi mata ni plak x nak lelap :( , jadi gua buka la blog ni..ni sbb terlalu borink la ni gua duk menaip dlm ni..kalu x jgn harap gua nak main2 benda mcm ni..huhuhu...

0 Response to "tersedar dari tdo"